1. Returnarea produselor
Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

a. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia cu inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Maslinescu.

b. Produse ce au fost livrate gresit.
Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Maslinescu.

c. Renuntarea la cumparare.
In momentul efectuarii unei comenzi online, clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.