Politica de retur

În cazul în care doriți returnarea unui produs vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact[at]maslinescu.ro. Astfel vor fi discutate detaliile procesului de returnare.

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședință sau la locul de muncă al consumatorului.

Condiții de retur

• Dacă ați primit produse deteriorate din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada plății;

• Costurile transportului sunt suportate de Maslinescu;

• Rambursarea însemnă restituirea valorii produselor sau înlocuirea produselor deteriorate.

În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactați-ne imediat pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Maslinescu.