Politica de retur

    În cazul în care doriți returnarea unui produs vă rugăm să ne contactați la adresa de email clienti[at]maslinescu.ro. Astfel vor fi discutate detaliile procesului de returnare.

    Ce produse se pot returna?

    Conform OUG 34/2014 doar produsele nealimentare care nu au fost utilizate pot fi returnate. Asigurați-vă că produsul este în aceeași stare ca la recepționare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și însoțit de toate documentele.

    In acest caz va rugam sa ne trimiteti un email la clienti@maslinescu.ro cu solicitarea de retur a produsului. Specificați în email contul IBAN unde doriți să primiți contravaloarea produsului.

    Costul de transport al coletului cu produsele returnate este suportat integral de către client. Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în contul dumneavoastră bancar în termen de maximum 14 zile de la recepționarea produsului și procesarea returului.

    Ce produse nu se pot returna?


    Conform OUG 34/2014, urmatoarele produse nu pot fi returnate:

    a. produsele alimentare

    b. articolele utilizate

    c. Produse nealimentare degradate sau deteriorate, în situaţia în care deteriorarea nu a avut loc din pricina unui defect de fabricaţie, ci a fost pricinuită de client.

    Condiții de retur

    • Dacă ați primit produse deteriorate din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada plății;

    • Costurile transportului sunt suportate de Maslinescu;

    • Rambursarea însemnă restituirea valorii produselor sau înlocuirea produselor deteriorate.

    În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactați-ne pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Maslinescu.